torek, 15. julij 2014

Melita - Card in a box - za Mavelu natečaj

Tako pa so mene tudi okužile!!! Kdo in s čim se sprašujete!?
Vse naše soustvarjalke, z voščilnicami "Card in a box".
Noro dobra ideja!!! Navodila pa sem našla pri Moi.


Voščilnico in kuverto prijavljam na Marinin Mavelu.com natečaj.
Spletna trgovinica Mavelu praznuje svoj 2. rojstni dan.
V tako kratkem času ste tako obogatili svojo ponudbo izdelkov, 
da bomo me ustvarjalke počasi morale opustiti to "trgovinica". 
 Čestitke Marina in co. ;) 

V času od 16.7. do 23.7. bo potekalo glasovanje.
V koliko vam je najina voščilnica všeč, lahko za njo glasujete 
Hvala vsem za vaš glas. Zlate ste.

Kuverta je narejena na enak način kod čokoladnica.

Ime slavljenke sem prilepila na prozorne trakce,
tako da "lebdi".

Iz trgovinice Mavelu sem uporabila:
- Slovensko štampiljko -  Rojstno dnevni verz 3
- slovensko štampiljko - Vse najboljše
(obožujem njene štampiljke!!! )
- pripomoček Quickstik - posebni pripomoček quickstik 
za pobiranje in odstranjevanje izrezkov, neprecenljiv,
 saj mi je zelo olajšal lepljenje drobnih dodatkov.
Priporočam vsem. 


Vse kovinske šablonice (Memory Box, Spellbinders,..),
luknjač Martha Stewart, dijamantke, svilen trak,
rožice, papir in še več, najdeš v trgovinici www.mavelu.com.

5 komentarjev:

  1. Tudi tvoja variacija tovrstne voscilnice je super. Zelo lepo si jo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super škatlica! Imata moj glas :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno narejena škatlica. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kako čudovita škatlica je nastala :) Hvala ker sodeluješ na našem natečaju :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši